lördag 17 maj 2008

Ursäkta mig!

Klockan är snart tio och detta är första inlägget för dagen! Sjukt. Vet inte riktigt hur det kunde bli så illa. Dagen efter att man gått vidare i en bloggtävling och allt. Dåligt!!

Men nu är jag här och allt är i sin ordning!

Måste ge cred till Stefan (morbror) som äntligen lämnat sin premiär kommentar. Han var först ut på uthängningslistan! Nu slapp han det!;)
...vem är nästa till bekännelse?!


I förmiddags åkte vi till Helsingborg City!! Har inte varit där sedan gymnasiet ungefär. Brukar bli att man alltid åker till Väla när garderoben tryter!
Fick iallafall shoppat enh sweattröja och ett linne på Gina Tricot. Första gången jag handlat där, upplevelse(!)
Har även hunnit med en sväng till mor där det vankades grillat! Yummie!
Väntar på att Kamilla ska ringa och berätta att allt är klart! Jag är helpirrig=)
A är på Grabbmiddag, så jag kollar lite hockey. Mira har somnat!


Nästa vecka är det dax att rösta i omgång två! Mer info dagen det gäller!

Jag och mamms kom fram till att det finns en del onödiga skatter som borde slopas! Bläurk!!

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Jag är iallafall inte orlolig. Jag kommenterar varje gång jag är haä....
*fnissar*
Ha en go lördagskväll och grattis igen till avancemanget i bloggtävlingen. Hoppas inte vi hamnar i samma omgång när det ska röstas nästa vecka....
ha ha ha...