söndag 25 maj 2008

Mors fucking dag!

Jag ÄR bitter!! Min första Mors dag ever, och jag har inte blivit uppmäkrsammad. Hallå?!
"Bla bla bla.... men det är ju Mira som ska, du vet, fira dig...." Herregud, hon är fem månader, absolut är hon ett A-barn, men att köpa en present eller göra en fin figur i play-do lera kan hon, tro det eller ej, fortfarande inte.
Sur? Inte det minsta...

Dagen har gått i ett.
Och till på köpet är jag så trött att jag känner mig bakfull. Jag hade trevligt besök av en gammal vän igår. Vi satt och fiska skvaller och pratade minnen till klockan plötsligt var halv två!!
Usch, man har inte vanan inne vill jag lova!

Klockan 12 idag var det dax att visa upp lägenheten för det par vi kanske ska byta med. De verkade gilla vårt hem. Vi kikde in deras som ligger där vi vill och har den där efterlängtade uteplatsen... Men ahh, jag vet inte. Det är oxå en tre. Det känns inte helt rätt att flytta från en trea till en annan. En fyra hade nog varit det ultimata... Nåväl.
Vi ska höras av imorgon.
...och sen bar det av till våra mamas! Mat, choklad och kaffe senare är jag nu ännu tröttare... dags att krypa under täcket kanske!

2 kommentarer:

MissyElliot sa...

Fy anna mej!
Det är pappans uppgift att fira mor! Speciellt när man har en sån liten tjeja...
Hota med att han blir utan fireri på fars dag om han inte ordnar något illa kvickt!

Nu är det så att jag fiskar efter lite röster igen....
Jag behöver din hjälp i bloggtävlingen. Så gillar du min blogg, SNÄLLA, gå in och rösta på min blogg.
(Eh, jag är ingen tävlingsmänniska alls...)
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1889783
ha en gó måndag
kramiz

MissyElliot sa...

Tackar allra ödmjukast för din röst...
:-)