måndag 19 maj 2008

Oh K&C har åkt in till förlossningen.

Jag är så nervös. Pirrar i hela kroppen. Risken är stor att jag kommer börja gråta så fort telefonen ringer!! Snart är de Fyra i Familjen!! Vackert!! Undrar så vad det blir...pojke/flicka?





Väntar på ett mail ang min vagn. Köpte en ny för ett par månader sedan ju. Högra hjulparen fram vobblade, så hörde av mig till säljaren och fick ett nytt chassi. Tyvärr är det absolut inte bättre nu... snarare sämre.... oh, jag blir så trött. Det ser ut som om hjulen håller på att trilla av. Och så låter det hela tiden. Gillar vagnen annars, men blir så irriterad när saker inte bara Fungerar!! Ta tillbaka vagnen ge mig mina pengar och Ring ALDRIG mer!!





...måste kila in på webbisar och se om något har hänt=)...later!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha heej=) oj vad hjulen rör sig! skickade du den filmen till dom??=) Puss!