torsdag 22 maj 2008

Jobbjobbjobb!

Att välja dagisplats känns osm en djungel. Men det måste ju göras.
Låg och mådde dåligt och kunde inte somna igårkväll för att jag inte skickat in papperna till kommunen än.. -och så vet jag ju inte rikitgt hur jag ska jobba sen...-och är jag kvar på mitt nuvarande jobb är det märkliga arbetstider... -iof ledig tre dagar/vecka... -men, blö, slutar 20,15 ganska ofta.... -jobbar till18,15 varannan söndag....

Funderar ju på att söka mig andra jobb. För att slippa köra och för att slippa jobba massa sena kvällar. Men det ska ju gärna klaffa så att jag hittar ett jobb i rätt tid som jag kan trivas med. Har funderat en del på att starta något eget. Men det innebär ju oxå extremt mycket jobb i början och en osäker inkomst... Nåväl, gubben lugnade mig med att det är ett år tills jag ska börja jobba!

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen mig i jobbångesten, trots att jag också ska vara hemma i ett år till. Men idag fick vi iallafall dagisplats till stora killen - skönt !