lördag 10 maj 2008

Hallå Sverige!

I'm back, efter att ha lekt golffru ett par dagar.
Vi hom fram på torsdag förmiddag och medans A och far min (caddie) spelade in satt jag och läste i solen. Har, som så många andra, totalt snöat in mig på Steig Larsson. Timmarna gick och panna, knä och nyckelben är numer rödare än danskaflaggan, lagom oskönt.
Mira har varit ett riktigt A-barn både under alla timmar i bil och när vi väntat på A och när vi idag gjorde utflykt till ett camping-shoppingcenter.
Hittade en jätte fin klänning jag ville köpa, men den enda i min storlek var det fel på. När jag frågar en expidit om de har fler säger hon nej, men att den hon har på sig (samma klänning) är i rätt storlek. Jag kan få köpa den. Hon ade bara haft på den ett par timmar.
Ok, för hur mycket då frågar jag, jag menar att lite rabatt får hon ju ge då. Men IKKE. Snåla lilla danska flicka! Så kkänninglös och hungrig övergav jag shoppingen och hängde i clubrestaurangen istället!
God mat har vi ätit, buffé!

Ska lägga in lite kort imorogn eller så. Men nu ska jag hänga framför TVn ett slag innan det är dax att entra min egen säng. Inget är bättre än att komma hem från en semester!!

Inga kommentarer: