torsdag 1 maj 2008

Trött!

Jag r så sjukt trött. Har Aldrig varit så här trött någonsin.
Både fysiskt och mentalt. Känns som om jag varit på nått militär läger...
Har varit i Mofflans hus hela dagen.
Det är tungt. För varje sak man tar i måste man göra ett beslut, spara/slänga/skänka/sälja!?...spara/slänga/skänka/sälja!?...spara/slänga/skänka/sälja!?
...spara/slänga/skänka/sälja!?...
Vi har fått undan en hel del idag dock.
Längtar till om någon månad när det är färdigt och man vet hur det blir i framtiden.
Hoppas verkligen att vi kommer att kunna köpa huset.
Har svårt att förlika mig med tanken på att det skulle bo någon främmande människa där.
Jag har ju alltid kunnat (i stort sett) komma och gå som jag vill där. Och att behöva gå förbi och se någon sitta vid köksbordet....och inte få gå in och känna mig som hemma...nja. Helst inte.

...Sen är jag trött i kroppen oxå. Det märks att jag har släpat på en massa extra denna veckan när A inte varit hemma. Det är mycket man ska ha med sig till ett litet barn när man ska vara borta en hel dag... Garaget har aldrig varit längre bort...phu!

Ber om ursäkt för dem jag inte hunnit prata med så mycket på senaste. Snart blir det mer som vanligt igen. Puss på Er!!

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hjärtat mitt! förstår att det varit mycket..men anton kommer hem snart va?? ringer dig senare i dag, eller i helgen! Puss o kram