måndag 19 maj 2008

Äntligen!!

K&C har fått en Flicka!!
(K&C är Miras Faddrar, för er som inte vet)... har redan varit inne på Webbisar sju gånger sedan jag pratade med henne. Rent instinktivt vill jag sätta mig i bilen och köra dit med en gång... såklart! Men oh, jag minns hur trött man var, de har ju trots allt fött barn! Oh en Flicka!

Mira hade tid hos BVC idag, vad vi inte visst var att det var dags för nästa vaccin. Men det gick bra. Hon fick en märklig blick precis när det stack till, grät en skvätt... A fick hålla henne under proceduren., jag tycker inte om när hon gråter!
Vikt: 6330 g
Längd: 62 cm
...inte illa!! Hon kommer se så stor ut jämfört med K&Cs lilla dotter!!

Har fått mail om vagnen igen. Säljaren skickade vidare mitt filmklipp till leverantören och nu ska jag få ett par nya hjul.... vi får väl se om det blir bättre....!

2 kommentarer:

MissyElliot sa...

Alltid kul med nytillskott!

Håller tummarna att det löser sig med den däringa vagnaskrället...
:-)

Anonym sa...

Härliga du!

Vad fint du skriver,blir alldeles rörd....

Har ju missat lite nu så jag va tvungen att gå in å kolla :0)
Ringer dig i morgon....puss på dig!