torsdag 1 maj 2008

STRAFF!!

Skulle man kunna införa straff för dem som inte blinkar ute i trafiken?
...samt ett straff för dem som kör så satans nära, bakifrån.
Usch. Jag blir tokig! Ärligt talat så är det en piss i mississippi att klicka till blinkersen när man svänger. Lättare än att torka sig varje gång man har gjort 2an, och det får jag ju hoppas att ni alla gör!
...och när folk kör för nära bak (min gräns är att jag måste kunna se deras lyktor, annars är de ju åt helvete för nära...)... då trycker jag till lite lätt på bromsen, bara så att bromslyktorna tänds. Då brukar bakomvarande hålla lite bättre avstånd, då de tror att jag är ambivalent eller något... Men det är så onödigt. Tänk om jag verkligen måste bromsa. Då sitter ni där, inklämda i min bagagelucka, kul va?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir lite rädd när du e så aggressiv:0)

Men jag förstår vad du menar,jag kommer nog bli likadan när jag får körkort!!!!!!(om hundra år)!

Puss igen!!!!