fredag 16 maj 2008

Fan!
Jag känner att jag får skrivstillestånd när det kommer till sånna här bloggtävlingar!
Jag vet hur det är när man ska rösta i sånt. Man läser de första raderna, klickar det inte så skiter man i det...
...så jag har (fördjäves) försökt komma på en bra line hela dagen...!
Nu är klockan halv tolv och om mindre än 30 minuter är det försent att rösta...

...nåväl...

Godnatt och på återseende!!

Ps. Jag vet att det finns en hel del läsare, avlägsen släkt och vänner... Var är era kommentarer. Jag ska börja hänga ut er här...En efter en, för varje dag ni inte kommenterar!!....
Jag börjar imrogon....Muah ha ha!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man rösta NU oxå , ?? Eller e det typ en jury som väljer nu ?

Anonym sa...

Jahaa, då är det bäst att skärpa sig. Mamma

Anonym sa...

GRATTIS!
Du är vidare till omgång 2 av "So You think You can BLOG?!"...
Omgång 2 börjar på måndag, med samma principer som denna veckan!
Lycka till!
/GG

Anonym sa...

Haha tur man slipper bli hängd....hihihi......

Anonym sa...

Grattis! Du gick vidare till nästa omgång i bloggtävlingen! :)

MissyElliot sa...

Grattis, du har gått vidare...
Trots bloggtorka....*fniss*

Anonym sa...

Vad är det för pris man får om man inte skriver.