lördag 24 maj 2008

Jag ä int bitter!!

Det gick visst inget vidare i tävlingen igår... Det känns Ok, faktiskt.

Ikväll ska jag ha en vän på middag.
En gammal vän. Vi har bara inte setts så mycket det senaste året.
Jag är en 'sukker' på att höra av mig. Och nuförtiden försvinner bara veckorna. Det finns inget försvar. Man ska ta hand om sina vänner.
Hellre lägga all sin energin på fem vänner som man verkligen mår bra av, än på lite grann på tio som man klarar sig utan!

Tror att jag är inne i en grubblarperiod. Jag kan inte somna på kvällarna.
Jag är trött, läser, slappnar av men, ååhhh.... igårkväll gick vi ändå och lade oss sent (efter middagen hos svärföräldrarna) men nope, jag låg vaken i två timmar.
Kör ett mantra i huvudet att "jag kan inte lösa något här, nu!" ...räknar, både siffror och får och diverse hoppande djur. Kanske kan jag hålla andan tills jag svimmar lite lätt? Fortsätter man sova sen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Klockan är 20.54, fortfarande inget inlägg idag !?