fredag 23 maj 2008

KLÄNNING

Jag har införskaffat mig en JÄTTEfin jeansklänning!

På söndag ska vi (ganska oväntat) kolla på en lägenhet. Kanske blir det ett byte...
Det känns verkligen piss att det inte blir Mofflans hus, men det verkar inte finnas så någon bra lösning på det problemet. Det svider...
Så, nú har jag hittat en tjej som har en lägenhet, markplan, (1,5 plan) med egen liten tomt och uteplats, Billigare hyra tom. Hon kanske vill ha vår lägenhet och vi hennes!
=alternativ näst bäst!
Den ligger i det området vi väntat på lägenhet i 1½år. Men jag hoppas inte på något. Det brukar inte hjälpa. Det funkar bara i filmer!

Snart är det dax för AfterWork. Jag undrar om jag verkligen får gå på sånt. Jag är ju jäkligt långt ifrån Afterwork. Nåväl, trevligt!

GLÖM INTE ATT RÖSTA
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1889783

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det går inte att rösta en gång per data , EN GÅNG PER INTERNET,, Nu är jag hos pappa, Och jag har skickat en röst från en data , sen de andra går inte , för det är samma INTERNET , Pissakasst .. Aja ,, hoppas att det går bättre iaf. :D

Anonym sa...

Asså inte så, men jag tror inte att du vinner :// .. OOOppsss ,