torsdag 15 maj 2008

Skrattande Mira!

...hon är så otroligt underbar. Detta var hennes första riktiga skratt. Man blir helt rörd!

Tjipp och Hajk!

Gårdagseftermiddagen tog jag barnfritt. A tog hand om Mira och jag och Sandra gjorde stan. Shoppade ett linne och lite underkläder...och avslutade med en glass i solen vid åpromenaden. Underbart. Det är nog lika viktigt att jag låter A spendera tid med M, som att jag tar mig tiden att göra något on my own ibland. Även om det bara gäller en timme.

Löste in lotten på 25x2 till två nya lotter. Vann 75 nya kronor!! Wihi, vilket flyt. Sprang ner på stan igen och tog tre nya=) Vann 25x2!! Herrejissanes!!
Ska byta in dem senare idag. Känner att storvinsten inte är långt borta!

Ska ivär och hälsa på Kamilla &T. Hon är färdig att föda vilken dag som helst! Det ska bli så roligt ;) Har redan handlat en Grattis-till-storasysterrollen-present till T. Sprang på den i DK i helgen och kunde inte motstå;)

I övrigt går all tankeverksamhet till huset, Mofflans hus. Vi väntar på värderingen som kommer i veckan...

...later....

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha vad underbart=)=)