tisdag 13 maj 2008

Fågelbajs i håret!!

[att: Lillasyster; Nope, jag slapp betala. Jag log och blinkade med ena ögat...]

...har varit en allmänt seg dag. Man har "down days" ibland. Och efter att ha tillbrinat åtskilliga timmar på soffan med Stieg skulle (givetvis) hund(rackarn) rastas.... och vad händer då om inte en Fågelbajs mitt i mitt nytvättade hår! Bläö! Höjden av otur. Shit och mög....satan.... ville både skratta coh gråta, helt seriöst, oddsen är inte stora.
...men som man bör när man får en fågelbajs på sig köpte jag ett par TRISSlotter. Någon gång måste ju jag få vara en av dem som vinner en storvinst?!... Nåväl, 25x2, inte illa! Tog två nya lotter...och se där 25x2 igen!! Wihi!! Kanske bytar in dem i morgon... om jag känner att jag har turen med mig, vill säga.

Imorgon är en ny dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha de där rackarna som bara bajsar och äter, äckliga är dom!!=) lycka till med trisslotterna=)