fredag 16 maj 2008

Ordning!

Hallå där!
Spännande med tävling! Jag vet att jag redan har en röst iaf=) *tack*


Idag blir det lunch med grannfrun. Kanske en lång promenad oxå...hmm...sist gick vi runt kvarteret innan det började klia i shopping fingrarna och vi tog oss snabbt tillbaka till stan!

Har bokat tid hor banken i nästa vecka. Nu när vi vet husets pris blir det bara till att försöka lösa detta. Hade det bara handlat om ett vanligt hus hade jag kunnat komma över det. Antagligen hade jag släppt alla tankar på det så fort mor min läste upp siffrorna igår. Hade jag inte varit mamamledig hade det gått... men jag vill heller inte känna en press att jag ska rusa tillbaka till jobbet...men jag VÄGRAR sälja det till en främling!
Det är Min Mofflas hus. Han byggde det själv och har bott där for ever! Usch. Detta tar på mina krafter vill jag lova...
...men vi får se till att lösa det! Jag tänker inte ge mig utan strid iallafall!!

Nu måste jag hälla i mig lite kaffe innan det är dax att göra sig showable!

...later...

Glöm inte att RÖSTA!!
www.metrobloggen.se/sparsmart

3 kommentarer:

Anonym sa...

men hallå!!vet inte om det är jag som är trög, men hur röstar man????Puss

Anonym sa...

haha nu såg jag precis, ditt tidigare inlägg om hur man röstar=) bra!

Anonym sa...

Tror absolut att ni kommer hitta en lösning,,,,både jag å Conny känner det på oss...

Ni kommer bo i huset innan hösten....looovar!!!