måndag 5 maj 2008

En massa kport men ingen information idag, dåligt av Mig!

Jag fyller ÅR!! Sho-ho. Ganska roligt faktiskt. Känner mig speciell och uppvaktad, vilket väl är lite av meningen med att fira att man blir äldre.
Nåväl. Igår hade A i hemlighet ordnat att Mor och syskon samt svärföräldrar skulle komma förbi. Dock var han tvungen att avslöja sig när jag frågade om han SMSade med en tjej. Fick sen berätta att det är fullständigt att ljuga när det gäller överraskningar.
Nu har jag precis satt på kaffebryggaren och väntar på att far min ska dyka upp.
Väntar även på ett BLOMSTERBUD!! Wii hii. Äntligen. Jag har väntat 23 ÅR på ett blomsterbud!

Har fått en massa bra presentkort, pengar, choklad, en NIT-lott och ett par dö-läckra mjukisbyxor, a'la lillasyster. Oh, just det, en sportBH. Så nu kan jag inte längre hoppa över träningen för att min enda BH ligger i tvätten [typan!!]

...later...


PS. Ny BLOGG-TÄVLING på G
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2015943
...gå in och anmäl Dig oxå. Men vinn inte. Det tänkte jag göra denna gången! Men de lottar ut solglasögon till Er andra!

Inga kommentarer: