söndag 8 juni 2008

Torstens!

Jag mår Toppen!!
Varannan vatten och åtta timmars sömn. Ingen bakfylla här inte! Och så drack jag ju inte så mycket. Det är bästa tipset! Jag är som sagt rädd för att bli full... Tack och lov. Nu sitter jag och myser med dottern istället för att ligga i sängen och lukta kräk.
Kände mig lite malplacerad på Torstens (Ängelholms hak #1) igår, så mycket folk. Vet inte när jag såg så mycket folk samtidigt senast. På Torstens har allt stått still det senaste 1½åren. Hallelulja!! Men det är skönt att veta att man inte saknar det. Att jag har gjort det livet. Någon gång ibland är det intressant.

Paret på TV4 vann precis 12 MILJONER PÅ TRISS!! Jag är inte avundsjuk!!

Nu ska vi köra och köpa kubb innan det är dax att sticka till Miras farbror o faster för att bada.

Inga kommentarer: