måndag 30 juni 2008

I'M BACK!!

Jag har haft blogglov ett par dagar. Välbehövligt och välförtjänt!!
Kanske skulle man kunna förvänta sig ett JÄTTEinlägg nu om allt som hänt. Men IKKE!!
Det har varit ett par lugna och harmoniska dagar utan en massa stå hej på schemat! Inte illa!
Idag har oxå varit en sådan dag. Jobbade dock mina timmar imorse, och så har vi ju varit och sltt lite (golf)bollar. Ibland är jag riktigt duktig och har förhoppningar om att jag VERKLIGEN kommer att slå Anton en dag. Humöret är på topp och nästa sving tar jag i lite mer. Men av någon anledning verkar bollen ha flyttat sig, för jag träffar knappt. Kan det vara blåsten?! Nåväla, övning ger färdighet. Se upp, Tiger Woods!

Är med i en söt tävling på Tumadres blogg. Inte bara har hon allt som oftast söta tävlingar utan oxå en väldigt trevlig blogg. Väl värd att läsa!

Har powerwalkat upp till ÖB där de sålde MINIhavrefras för 10kr/paket (max 4 pkt/hushåll). Rena klippet, med tanke på att de kostar 31,90 i matvarubutiken....

Kvällen avnjuts framför Sagan om ringen #3.

På återseende mina vänner!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan man rösta på dejj där då? Asså i den dära bloggtävlingen! ?