lördag 21 juni 2008

Mörkare tider...

...nu vänder året. På väg mot höst och vinter, ännu en gång.
Ska inte sommaren komma en gång till först?!?

Det blev en bra midsommar.
Myycket mat och godsaker. Först hemma hos mor min på traditionellt vis med sill (köttbullar) och potatis. Och en ny variant av jordgubbstårta. Smaskens!
Sen bar det av hem för att möta Babe och J.
Räkmackor och ett parti "flaggspelet". Jag är verkligen kass. Var jag sjuk under den lektionen i skolan??
Doppade frukter i två sorters choklad, himmelskt gott, med glass! Och så hann vi se slutet på den mest spännande fotbollsmatchen 'so far' under EM. Kroatien-Turkiet.

Idag är det lördag!! Känns konstigt. Som om man fått en extra dag... Och ikväll är det fotboll igen. Holland-Ryssland. Eftersom A är halv-holländare blir det ett givet val. Jag tror att de kan vinna allt!!
....men innan dess en tur till svärföräldrarna för lite grill.

...so long...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår,mysigt att ha er här.Det verkar som om ni hade en trevlig kväll också.Vi hade det lugnt.Jag och Carola gick en lång runda medans de andra roade sig med fotboll och TV.Önskar er en bra dag hos Antons föräldrar.Vi hörs .Puss o Kram Mamma.

Anonym sa...

Tack för en jättemysig midsommar!! Puss o kram