måndag 2 juni 2008

Snor!

30 GRADER VARMT!!
Inte konsigt att alla är trötta och luktar apa. Katten försöker svalka sig på balkongen och Mira sover mer än vanligt. Jag gottar mig i "Luftslottet som sprängdes"...men fick avbryta när jag till min förskräckelse märkte att jag bara hade 30 sidor kvar, de får vänta tills ikväll!! Har hört att det faktiskt finns en 4:e bok skriven men att någon motsätter sig att den ges ut!?!

ÖB har öppnat i stan! Jag tänkte att jag skulle ta mig en tur. Jag gillar lågprissaker och varuhus med en massa olika saker.
Och snart är det midsommar, är det inte sjukt!? Och Mitt lilla gryn blir snart ett halvår!

Imorgon ska jag träffa en rolig männsika. Denna människa kallas Snor och har varit på resa i söder under några månader.

Anton jobbar. Så i brist på annat kanske jag lägger in en video eller två här ikväll.

...och så har vi en annan bekand som just nu ligger och föder TVILLINGAR!


...later....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem är denna bekant som föder tvillingar???