torsdag 26 juni 2008

Det har varit en bra dag.
Vi hade mycket trevligt i HBG och helt plötsligt hade hela dagen gått. Kom hem lagom till Miras kvällsmat.
Sen kom grannen upp och lagade majs(!)kyckling och ris till mig! Yummie!

Fick shoppat en hel del idag, för ovanlighetens skull.
-Skor och armband, H&M
-Linne, Noa Noa
-Svarta byxor (äntligen!!), Chep Monday
-Kjol och trosor, Gina tricot.
...minns inte när jag gick så nuts sist;) Men jag känner mig nöjd. Jag förtjänade detta. Och jag mår fortfarande bra. Och jag har inte fått någon ångest än.

Nu har jag packat första lådan inför flytten. Det gäller att vara ute i tid. Yuärk.
Fick papper om hur man ska utför flyttstädingen och att man blir beatlningskyldig om man inte gjort fint nog. Längtar tills allt är klart och jag kan pusta ut på altanen i en badenbaden!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid kul att förnya garderoben lite, eller hur? Det är precis vad jag också ska göra idag, det rör sig mest om lite nya underkläder och leggings och dessutom är jag på jakt efter en kjol. Nya uteskor behövs även det så allt kommer att vara fixat senast på måndag eftersom jag åker på tisdag förmiddag. Håll sedan utkik i brevlådan, för sannolikheten är stor att jag hör av mig från F-boda!