fredag 6 juni 2008

Shopping!

Sådär ja.
Fredagkväll. Nationaldagen är snart till ända.
Blivit en del shopping idag, för ovanlighetens skull. Brukar vara bra på att strunta i att handla, för att sedan ångra mig... och när jag ångrat mig och kommer tillbaka för att jag bara måååste ha Den där, ja då är den såklart såld!
Behövde egentligen jeans och ett par svarta jeans. Men ack, det är inte riktigt säsong för det... men ett linne och en fiiin hood senare kände jag mig rikitgt nöjd. Var tvungen att sticka till MAXi och handla (efter att JAG tvättat bilen!!) och där spriner jag på två BHar. Ingen aning hur kvaliten är, men va tusan!! Och varför sluta där. Skulle in och Titta på tradera, i brist på annat. Och där är DE! Skorna jag letat efter. Lagom klack, lagon rund tå, svarta och oanvända! 200 kr. Strålande!! Men nu får det räcka!! Bäst att stänga av datorn innan jag kommer på något mer som jag mååååste ha!!!

Inga kommentarer: