onsdag 18 juni 2008

Mofflans Hus!!

....är nu ute till försäljning.

Helt ärligt känns det sådär. Men jag hoppas att det blir några fina människor som köper det.
Om jag har allt rätt för mig så har jag firat alla mina jular där, utom två. Märkligt.
Vi satt och pratade med mannen som ska bli våran nya hyresvärd, om att det är tur att man inte vet något om framtiden. En bekant till honom hade precis varit med om något riktigt tragiskt. Skulle man vilja fortsätta att leva om man visste vad som skulle hända om ett år?
Man ska dock inte glömma att det finns mycket fint och en hel del positiva överraskningar, som man idag inte har en aning om. Det är väl det som är charmen med allt, antar jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja,det tror jag med!!
Kramiz!

Anonym sa...

Ja, det är nog tur det , om man hade vetat vad som skulle hända så skule nog inte många orka leva , om man bara visste tragiska saker!?