torsdag 5 juni 2008

För tydlighetens skull!!

Hallå där!
Först ett litet meddelande till mina förvirrade släktingar som bett om en förklaring ang att lämna kommentarer!!
-Tryck på Kommentarer under det inlägget ni vill lämna en kommentar till.
-Skriv vad ni vill skriva i fältet!
-Välj "namn/URL" -Fyll i ert namn
-Publicera kommentar!!

Svårare än så är det inte!!

Dagen har varit fullspäckad. Ber om ursäkt till Babe för att jag inte varit ett bättre ressällskap till dig under dagen=) Hoppas att ni får det fantastiskt på resan!!

Körde Anton till Vincent imorse. Nu befinner de sig i Trollhättan för tävling!
Strax efter lunch kom svärmor och hämtade mig för att inhandla en ny bilbarnsstol till Mira och diverse annan shopping!
Vi hann även med en fika på stan.
Hem och vände för att sedan köra upp till Far som gjorde grillade revbesspjäll, men EN hand! Han lyckades bryta ett ben i handen härom veckan när han skulle leka man och spetta upp några buskar! Det finns folk att anställa för sådant!!

Och så blev jag erbjuden jobb! Märkligt och helt oväntat. Fixa med fakturor på fars jobb 4-8 timmar/vecka. Inte illa. Det känns faktiskt riktigt bra. Jag gillar fakturor och som jag nämnt innan tror jag att det är bra att lämna rodret till Anton då och då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för upplysningen vi hajar nu
kramar Ulla-Britt o Farfar.