måndag 9 juni 2008

Midsommar?

Måste erkänna att det inte är vår oll i mös i igår. Antons bror och fru bor i ett mysigt hus med egen pool. Man blir som ett barn!

Förr i tiden var jag en vältränad gymnast. Häromdagen gjorde jag TVÅ(!) hjulningar hemma hos mor. Och satan vilken träningsvärk jag har i mina lår. Otränad? Jag? Näe!

Idag är det inte lika härligt väder. Vi ska ta bilen till Torekov och äta lunch och slå lite bollar på rangen. Ikväll blir det ännu en powerwalk med grannen under, förhoppningsvis.

Och nästa vecka är det midsommar. Herregud. Det har konstaterats att man inte är lika givet partymaterial när man är förälder. Men vad gör det?! En weekend till Barcelona mån tro?!

...later...

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Jag är inte heller riktigt med på att det snart är midsommar. Innan man fick barn planerades det i evigheter, men nu är det sådär lagom intressant. Visst är det kul, men inte alls samma slags kul...
:-)