tisdag 10 juni 2008

Försäkringar...

Man har en del försäkringar. Men man vet inte riktigt vad de täcker. Det kan kännas Mycket onödigt tycker jag. Och så är det ju så att när man har en försäkring som man betalar en Massa pengar för, ja, då händer inget och man behöver aldrig utnyttja dem. Tur det kanaske!?
Dock, är det just en försäkring som gör att vi för tillfället hoppar över moppe-biten. Det var way mycket dyrare än vi någonsin trott. Det får vänta tills vi verkligen behöver den. Nu är det mest en rolig grej *typiskt*...

På fredag är det dax för studenten. Vilket påminner mig om att det är fyra år sedan man själv slutade skolan.

Om några timmar är det dax för Sveriges första match. Trevligt.

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Ojdå, 4 år sedan.... Jag har insett att jag tog studenten 1993! Shittes-pommesfrittes, vad jag är gammal då...
:-(