onsdag 11 juni 2008

Hus!

Har precis varit och hämtat mina skor som jag vann på Tradera! Fiina! Pyttelita stora, men ska se om jag kan lösa det med ett hälinlägg.

Imorgoneftermiddag ska vi titta på ett hus. En man äger det och hyr ut det till en lagom peng. Vad vi har hört är det inget "roligt" hus. Men vad tusan, det kan inte vara så illa att lite snygga gardiner och kussar inte kan råda bot på det. Det har iallafall tomt och uterum!!
Vad gäller Mofflans hus får jag leva på hoppet. Det finns för tillfället ingen bra lösning. Men har jag tur så köper någon bra männsika det, gör det lite fint och modernt och om fyra år, när husprisena har sjunkit markant så säljer de det till mig! Strålande!
(eller så blir jag rik och kan göra en ZLATAN. Gå dit och lägga ett riktigt höjdarbud som de bara inte kan säga nej till!)

Har varit och provjobbat idag. Fyra timmars kontorsarbete per vecka på fars arbetsplats. Inte riktigt den höjdarlön som jag trodde att jag kunde utkräva, men erfarenhet är ju aldrig fel.

Anton har stuckit till jobbet och resten av dagen blir det väl till att mysa i soffan. Det är riktigt höstkänsla ute, brrrr....


Blir irriterad varje gång jag poppar micropopcorn och hälften av kornen inte blir poppad!!

Snart kommer Babe hem från Grekland!!

2 kommentarer:

MissyElliot sa...

Här är det också riktigt ruggigt och det har varit inomhusmys för hela slanten i eftermiddag! Håller tummarna imorgon att huset känns bra och att det är något för er..
:-)

Anonym sa...

Vaa? ska du jobba på pappas jobb??

KRAM