söndag 1 juni 2008

DK

22 grader varmt i skuggan på vår balkong. Det är så skönt att man spricker!
Ska snart hem till mor och inviga Miras nya pol. Hon lär gilla det!
Det är så otroligt skönt att komma hem. Alltid!
Vi har haft det toppen. Nog inte lika varmt som det varit hemma, men skönt.
Vi bodde hos en familj som hade halva ovanvåningen till ett bed&breakfast. Mysigt. Trevliga människor som servade mig med stol och dyna när jag satt ute och läste. Sånt gillar jag!
V (Vincent, A:s spelkompis no1!) hade dator med sig. Med NINTENDO 8 bit!!! Sho-ho!!! Under de förhållandena hade jag kunnat satnna i DK hur lääänge som helst!!! Jag övade upp mina glömda talanger för SUPER MARIO BROS 3!!! Det jobbiga är att jag går in så mycket för det att jag har svårt att sluta. Fann även det roliga i PAC MAN!!
Vi bodde i Aabenraa. En mysig liten stad. Mycket gamla hus och en del roliga affärer. Goda restauranger.
Vi hann även med en sväng till TYSKLAND. Favoritköp; TOM's guldkola och RITTER SPORT NOUGAT!! Herreguuuuud!!! Det är som kärlek, i munnen!

Mira har oxå hunnit lära sig tjusningen med TITTUT! Ska lägga upp ett klipp (i sinom tid!).

...so long...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej ! Har precis lyssnat på klippet när Mira skrattar,väldigt smittsamt.Hoppas att hon sover gott efter dagens alla bad.Ha det bra . Puss o Kram Mamma.