tisdag 1 juli 2008

Tisdag!

[Strumpätar inlägget messade jag in igår morse, men det kom visst upp idag. Nåväl....]

Har hunnit med en massa idag.
Anton är i Köpenhamn med jobbet. Lyckost. Först Bakken och sedan mad på någon restaurang. Själv ska jag göra salamirullar!!
Vi promenarade en sväng genom stan i förmiddgas och vidare till Netto för att köpa cykellampor.
Hem och vände i stort sett innan vi gick och mötte syster/moster vid bussen. En tur till Hembygdsparken för att äta lite glass. Kollade alla djuren och gick på de fem museér som finns där. Mysigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Taaack för ngra trevliga timmar !
<33

Anonym sa...

Duue , de bilderna som du har skickat upp hit, glassen , mira , jag och mira , .... jag tar de och lägger in de på bdb ,, har du ngt emot det så sms:a och säg till så tar jag bort de !