onsdag 16 juli 2008

Tandläkaren...

...japp...den 27:e är det dax. Då ska det göras en riktig koll. Röntgen och hela kittet. Jag är helt vettskrämd. Jag har vetat om detta i en månad och så fort tiden damp ner med posten började jag känna hur det ömmar i hela käften! Jag har nog haft ont i varenda tand sedan dess och igårkväll hittade jag en tand som nog är DÖD! ....egentligen vet jag nog inte hur en död tand ser ut, men herregud. Jag mår så dåligt!
Såg en dokumentär och hypokondrier förra veckan. Den ena tjejen trodde hon hade cancer hela tiden och en annan var säker på att han skulle få HIV... jag känner att jag skulle kunna ansluta mig till dessa människor. Jag är inte frisk.
Försöker intala mig att jag faktiskt tar hand om mina tänder och att oddsen för att alla tänder skulle behöva bytas är väl inte stor!?

TVI!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för kommentaren till mitt inlägg "Mer studier i höst", kul att du gläds med mig ;) Har inte fått kommentarer (ännu...) från någon av mina vänner på bloggen, och bara en på Facebook - och frågan är om jag ska tro på vad en av mina kompisar brukar säga: "Syskon är fusk" - å andra sidan är det väl bara att ha tålamod :)

Anonym sa...

Hej! Du är frisk,jag lovar.Hoppas att filmen var bra.Vi hörs. Puss o Kram Mamma.

Anonym sa...

Hej! Nu har jag ÄNTLIGEN fått ytterligare ett par kommentarer på "Facebook", varav den ena var från en av mina komfirmandledare som gratulerade till att jag kommit in på kursen jag hade sökt ;) Jag har även rekommenderat henne att besöka min blogg ...