torsdag 17 juli 2008

SEX...

...and the city! Vi var och tittade på filmen på bio igårkväll. Bättre än väntat tycker jag! Man vill inte förvänta sig för mycket av en film som bygger på en serie, på något vis. Kan det funka?!
Det gjorde det!

Babe stannade kvar över natten och idag har vi hunnit ett varv på stan. Hittade drömjackan på 70% rabatt!!! SHO-HO....
Slår vad med Babe om att A kommer att lägga till "den-där-minen" när han ser den och mumla att "...hur många jackor har inte du...?! Har du ens använt den där och den där...." Precis detta händer och jag blir tvingad till motattack! "-Den är vattentålig...Perfekt för regningadagar i sandlådan. Min andra gröna jacka är såå dassig i färgen, men jag älskar den, så jag komer ääälska denna. Den matchar min väska och den går att använda (typ) året runt. Det är sååå bra!!"

....nåväl. Jag älskar den. Den är en keeper! Och jag ska använda den varje dag tills döden skiljer oss åt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jackan är såå fin! keep it=) tack för igår/i natt och idag=)
Puss