fredag 4 juli 2008

Bugar!!!

Jag tackar och bockar för de som försökt hläpa mig med mysteriet om dörrarna.
(Märkväl att även ytterdörren öppnas utåt!! ;) ...) Men va tusan. Fínns det ingen byggtekniker eller något som kan bringa total klarhet i frågan??!

Dagen har varit toppenmysig. Varmt och skönt i mammas trädgård. Avslutningsvis åt vi grillspett. Helt klart en sommarfavorit. Det ska jag äta mins två gånger i veckan när vi flyttat till huset och har en egen grill!!

...avslutade kvällen med ett glas vin på balkongen med S. Great!!

Anton är i Trelleborg på tävling. Jag hade goda förhoppningar denna gången. Tänkte att; Det är NU han ska spela sitt livs tävling och verkligen slå igenom. Sponsorerna kommer springa efter honom och även erbjuda en massa lyxiga prylar till mig. Jaja. Livet går vidare och nästa vecka är det nya tävlingar! Ska börja på min storsäljare till bok under tiden. Så att man har en backup lixom!!

Sov gott vänner!!

Inga kommentarer: