torsdag 17 juli 2008

SPINDEL....

...det finns inget värre (näst efter tandläkaren) än SPINDLAR.
Igår kväll vid läggdax upptäcker jag den största spindeln i Sveriges historia på vår sovrumsgardin. Anton är lika mycket mes när det kommer till spindlar som jag är. Jag hämtar flugsmällan för att lösa problemet. Fy fan! Även om jag vet att en spindel (av denna storlek) inte bara hoppar upp på mig så...urk, blä, skit...sååå äcklig. Jag mår så dåligt och det kryper i hela min kropp bara av att skriva om det. Men jag kände att jag behövde lätta mitt hjärta.... Jag får ta och växa till mig.
Nu ska jag gå och läsa Camilla Läckbergs "Olycklsfågeln", riktigt bra. Tack och lov att det fanns ett läsar-liv efter Stieg Larsson!!

Godnatt!

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Yak, spindlar....Inte för att jag tycker de är så speciellt obehagliga, så vill jag inte heller ha dem i sovrummet....
:-(