tisdag 22 juli 2008

Tandlös!

Fy fan!!
Den tanden jag trodde var död... det var en lagning som höll på att lossna. Och igårkväll fastnade tandtråden under den. Usch!! Och ja, det såg ut som om tanden var lös. Och usch, det värsta tillochmed mer värsta än spindlar, är tänder, framför allt lösa. Lagningen trillade snällt av och det gjorde inte ens ont. Men chocken och äcklet över, usch, tandbiten och lösbiten, fy. All ansiktsfärg bara rann av mig och jag var tvungen att ta en paus på badrumsgolvet. Jag trodde verligen att jag skulle svimma ett tag.
Och nu kommer jag att gå och må dåligt över detta tills jag ska till tandläkaren nästa vecka.

3 kommentarer:

Matildää'h sa...

Men är det inte "bara" att fylla i lagningen , när du är hos tandläkeren ? Kram

Anonym sa...

gumman där! det löser sig! när är tandläkarbesöket?? puss på dig!

MissyElliot sa...

Hua, tänder är inge kul när de börjar krångla. men de kommer att fixa i din lagning kvickt och sedan är det klart!
:-)