fredag 8 augusti 2008

Konstig känsla....

Det är inte utan att man har en konstig känsla i kroppen.
Man packar ner alla sina tillhörigheter för att fortsätta sitt liv någon annanstans!
Imorgon är vår sista dag på Östergatan. Här har vi bott och trivts. Här var jag gravid och här levde Mira sina första månader...
Och som jag längtar till onsdag när nycklarna är överlämnade... Tittat på mina fönster och antar att de inte kommer vara godkända. Jag sket nämnligen i att putsa mellan dem... det var skitläskigt och jag trodde ännu mer att jag skulle dö. En del av fönsterna gick knappt ens att öppna. Tror att allt regn som Stina (var det så stormen hette?!) förde med sig gjorde att de svällde!

Nu ska jag snart kila ut på stan och hitta en present till A. Idag har vi varit förlovade i ett år. Herregud! På en golfbana (såklart!) i Holland.

....

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis sweetie till ett årsdagen=)Hoppas allt går bra på söndag, hörav mig när jag vaknat i äholm efter utgång, kanske kan vara till någon hjälp=) Puss