torsdag 27 mars 2008

Positivt!

Sitter och pysslar vidare med bloggen.
Länkar och information.
Kul!!

Fikan hos K&T var mys. Promenad i det fina vädret, i Ks takt *ha*
...sjukt att det bara är sju veckor kvar.
Och att T ska bli storasyster. Och även om det nu inte var alls länge sedan jag själv hade en liten i magen så har man svårt att förstå att det verkligen gömmer sig en liten knodd därinne i hennes bula! Fantastiskt!

Snart kommer Far och hämtar mig för HOCKEYN
Usch, det är en ganska viktig match och jag håller på att bli så där löjligt nervös igen!

Satt och räknade hur många dagar jag körde till jobbet förra året, nu inför deklaration.
Hade räknat med att kunna få litegrann tillbaka.. men OJJ... räknade om flera gånger....det blöev så mycket mer än jag vågat hoppas. Mycket mer!
Känns trevligt att det gynnar sig att slita ibland!

Later!

Inga kommentarer: