fredag 28 mars 2008

Min dag, 28 Mars 2008

(*urk, dessa överskrifter*)


Nu har jag lugnat ner mig sedan förlusten igårkväll. Usch.
Hade far min haft möjlighet hade han nog hoppat ner på isen och läxat upp några av gastarna. Det var sorgligt.
Nog om det!

Idag blir det inte mycket vettigt gjort, för ovanlighetens skull menar jag!
Ska väl fräscha till mig lite. Vänta på att M vaknar för mat och sen får vi ta en runda på stan.
Vi ska ju till en av de närliggande storstäderna imorgon för lite shopping. Så jag tänkte att jag skulle utkassera en slant enbart till att köpa glädjesaker till mig själv för.
Behöver iaf lite nya linnen. Kanske ett par jeans.

Sen bär det av till svärföräldrarna, som varit i EGYPTEN en vecka.
Lämna tillbaka hunden och låta dem kela med dockan lite.

Later!


PS. Lämna gärna en kommentar. Det kan man göra på denna bloggen också. Bra va!?

Inga kommentarer: