måndag 31 mars 2008




Här är skon!
Från; SCORETT


Har dock inte helt bestämt mig. Har blivit osäker på vad jag gillar "tå-partiet".
Men det är väl 'det senaste' med öppen tå. Hoppas bara att jag använder dem.
Tänkte jag skulle provgå i dem här hemma, men inte så kul för grannarna här under kanske;)
Hittade en annan modell (oxå från Scorett) som jag tyckte mycket om... men den var ännu dyrare. Känns kasst att köpa ett par dyra skor som jag inte ens vet om jag kan gå i.
(kan man inte gå i högklackat, ska man inte ha högklackat!)


En ny blogg har anlänt;


bellasuger.se

...kanske mest roligt om man ibland tittat in på Blondies blogg
Upphovmännen vill påpeka att sidan ska läsas med en STOR nypa salt!

Solen skiner och det är 10! grader varmt.
Ett träningspass och sen kanske till Väla för att hitta ett par jeans?!

Inga kommentarer: