lördag 12 april 2008

Då var det lördagskväll...

...och en vecka (-1 timme) sedan allt var som vanligt.
Tänker mycket på morfar. Den sötaste av dom alla;)
Idag var annonsen i tidningen
http://www.fonus.se/dodsannonser/index.html?c=13&sokValg=0&name_from_form=stig+henriksson&region=14&commune=0&date_of_birth=&date_of_death=&archive_search=six_weeks

A jobbar och M ligger och sover.
Tror att jag ska gå och lägga mig med Stieg Larsson strax. Det tog 100 sidor men nu är jag hooked.
...på tal om hooked, som leder oss till hockey, i detta klipp från segern i torsdgas kan man se A och min Far. A ser allmänt chokad ut och pappa viftar frenetiskt med en halsduk...
1:34 in i klippet!
Godnatt med Er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken vacker annons, usch...ledsen i ögat...tänker på dig vännen min. Puss