torsdag 10 april 2008

Back to Life!!

Jag har (tvärr?!) insett att det inte hjälper hur ledsen jag än är, Morfar kommer inte att komma tillbaka.
Jag är däremot glad och tacksam för att han varit Min Morfar i nästan 23 år. Jag har många ljusa att se tillbaka på. Han fick även träffa sin dotter-dotter-dotter, vilket inte är illa.
Han var en rolig man.
Och skulle jag blir erbjuden en kram till för alla pengar jag har så skulle jag ta den chansen. Men nästa farväl hade blivit minst lika jobbigt! Så nu är det dax för mig att njuta av våren, glädjas åt alla minnen och ta hand om alla kära! Puss på DIG!!!
...för det hade Morfar velat!!

Solen skiner från en klarblå himmel. Har hunnit med en brunch på stan med grannfrun och ikväll är det dax för säsongens sista HOCKETmatch! Fyra lag på samma (16) poäng. Spänningen är olidlig och kan till&med avgöras på målskillnad!!!
GO-GO-GO

Inga kommentarer: